Pohdi sivun asettelu. Hyvin mietitty kokonaisuus näyttää selkeältä ja hyvältä.
Tavoitteiden selkeä määrittely. Haluatko lisätä myyntiä? Löytää potentiaallisia asiakkaita?
Mieti mitä haluat ihmisten tekevän verkkosivuillasi (Haluatko soittavan, löytävän kivijalkaliikkeen (kartta), varaavan ajan?
Selkeä ja helposti ymmärrettävä navigointi.
Huomioi mitä kävijät hakevat - Yhteystiedot on helposti saatavilla, myös mobiilisti.
Huolehdi, että sivu toimii nopeasti. (esim. pienemmät kuvat/tiedostot auttaa tässä)
Laadukas sisältö. Luo ainutlaatuista ja osuvaa sisältöä.
Huolehdi, että sivu toimii myös mobiilisti
Henkilöstökuvat
Ei ole huono idea päivittää profiilikuvaasi säännöllisesti. Päivitetty profiilikuva osoittaa, että olet aktiivinen sosiaallisen median kanssa. Ammattillisesta näkökulmasta se näyttää, että olet sujut tekniikan kanssa. tai jos olet työmarkkinoilla, se voi vahvistaa kuvaa jonka yrität maalata itsestäsi mahdollisille työnantajille. Profiilikuvaan kannattaa siis panostaa.
Henkilökuvasi on henkilökohtainen brändisi. Kuvalla annat vihjeitä persoonallisuudestasi, mieti millaisen kuvan haluat antaa.
Infografiikka
Miksi käyttää infografiikkaa? Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Verkkosivuja ei kannata tupata täyteen sillä niistä tulee hankalasti luettavat. Jos sinulla on paljon kerrottavaa ja haluat saada sen esille yksinkertaisesti, silloin kannattaa käyttää infografiikkaa.